Welkom bij

Eye Am Me

Ontdek het unieke aanbod en de inspirerende reis van:

Marjolein Groen

Als je haar profiel hebt verkend en nieuwsgierig bent geworden, sta je op het punt om een reis te beginnen die dieper gaat dan de woorden op het scherm.

Over: Marjolein Groen

Even stilstaan…… Dat kende ik vroeger niet. En ik was me er niet eens bewust van. Ik hield van de grenzen opzoeken en ze te overschrijden. Ik bleef altijd maar doorgaan. Want als ik niet door bleef gaan, dan dacht ik dat ik niet goed genoeg was. Of het niet waard was.

De zelfliefde en zelfacceptatie was ver te zoeken. ik wees mezelf liever af. En daarnaast was ik ook nog bang om fouten te maken en dat mensen me daardoor gingen afwijzen. Bang voor wat andere mensen van me denken.

Lees meer over Marjoleijn Groen

Bij Eye Am Me leer je met de IRL-formule om onvoorwaardelijk jezelf te zijn. Door eigen ervaring en heftige periode is deze IRL-formule ontstaan. Wanneer je innerlijke onrust ervaart door stress, onzekerheid, (faal)angst, zelfafwijzing, onverwerkte emoties en gebeurtenissen uit het verleden, dan ben je bij Marjolein aan het goede adres. Innerlijke onrust heeft niet alleen met spanning en stress te maken. Vaak is er nog een dieperliggende uitdaging of probleem zoals angsten of iets wat je in je verleden hebt meegemaakt. Door de oorzaak of het ontstaan te transformeren, wordt het bij de kern aangepakt en verdwijnen de symptomatische klachten ook als sneeuw voor de zon.

Diensten en Specialiteiten:

- Hypnotherapie

- Ademwerk

- Energy healing

-  Soundhealing

- Plantenmedicijnen

- Yoga

- Groepsevenementen

- Retreats / ceremonies

- Online Lichter Leven Platform  --> Probeer nu 10 dagen gratis! Klik hier

- Heb je een groep mensen (collega's, vrienden, familie) en wil je samen een ceremonie of evenement bijwonen, dan ben ik ook beschikbaar voor inhuur van evenementen. Stuur een e-mail voor meer info.

Contactgegevens:

Rating: 5 sterren